سابلیمینال فرکانس عدد یک

سابلیمینال قدرتمند تمام فرکانس های عدد ۱

این یک ارتعاش و فرکانس کیهانی از انرژی عدد ۱ در فرم های مختلف آن می‌باشد، بسیار قدرتمند و مؤثر بوده و در ارتقای سطح ارتعاش الان شما ، نقش مهمی رو خواهد داشت.

توضیحات سازنده #فرکانس ۱ هرتز ، ۱۱ هرتز ، ۱۱۱ هرتز ، ۱۱۱۱ هرتز ، ۱۱۱۱۱ هرتز ، ۱۱۱۱۱۱ هرتز ، / فرشتگان برکت معنوی بیداری معنوی ، انرژی مثبت ، راهنمایی ، مظاهر و خیلی موارد دیگر! – تمامیت قابل توجهی

امروز ما بسیار هیجان زده هستیم تا این فرمول شگفت انگیز ★ ۱ هرتز ، ۱۱ هرتز ، ۱۱۱ هرتز ، ۱۱۱۱ هرتز ، ۱۱۱۱۱ هرتز ، ۱۱۱۱۱۱ هرتز ، را به شما معرفی کنیم.

این نتیجه گیری شگفت انگیز بخشی از مجموعه آلبوم های ما “شماره های الهی Vol.1” است. این آلبوم انرژی اعداد الهی را نشان می دهد که از انرژی فرکانس ها ، انرژی اعداد شناسی و ارتعاشات شماره فرشته استفاده می کند.

از ابتدا ما همیشه از قدرت اعداد در فرمول ها و توضیحات خود یاد کرده ایم ، بنابراین معقول است که ما این فرمول شگفت انگیز را برای شما ارائه می دهیم تا در سفر دوست داشتنی خود از آن بهره مند شوید.

همانطور که ممکن است بدانید ، اساساً می توانید بگویید که ریاضیات نوعی زبان جهان ماست. تمام آفرینش ها را می توان از لحاظ ریاضی توضیح داد. این یک سیستم کامل، خالص و مداوم است.

از نحوه حرکت سیارات ، تا چگونگی شناور شدن چیزها بر روی آب یا سقوط بر زمین با گرانش ، ریاضیات تک تک چیزهای موجود در جهان ما را توضیح می دهد.

ده مورد از آنها وجود دارد ، و حتی تعداد بیشتری از این ده پایه اصلی ساخته شده است. هر یک از آنها یک ساختمان ساختگی جادویی ، عرفانی است و منطق الهی را به شکلی قابل درک تعریف می کند.
این اعداد با هم، روابط عالم جمعی، تجمعی ما را تجسم می دهد و به طور جداگانه هر شماره مظهر جهان فردی ماست
مسیر زندگی ما ، هدف روح ما ، زندگی عاشقانه ما و همسری روح و سرنوشت بزرگتر ما.

در این فرمول ، عدد فرکانس شماره ۱، هرترولوژی و شماره فرشته انرژی جدیدی را وارد زندگی شما می کند که در آن ابتدا و فرصت های جدیدی را به شما معرفی می کند و در عین حال با اطمینان، قدرت و عمل در حالی که در زمان تصاحب آینده ما کنترل می شود و آغوش آغازین جدید است، انرژی می گیرد.

سابلیمینال رهایی از استرس و اضطراب برای همیشه!!

این انگیزه و الهامی را برای شما به ارمغان می آورد که شما را به سمت رسیدن به رویاها و اهداف خود سوق می دهد. این عمل و قاطعیت در دستیابی ، دستیابی و خلق در حالی که شما را با قدرت اراده ، اعتماد به نفس در می آورد.

فرکانس شماره ، اعداد شناسی و شماره فرشته شماره ۱۱ در هنگام دریافت پشتیبانی از فرشتگان در سفر شگفت انگیز شما ، روشنگری و بیداری معنوی را به همراه خواهد داشت.
همانطور که می دانید ، شماره ۱۱ یک Master است که بدین معنی است که با ارتعاش بسیار بالا در درون شما طنین انداز می شود.
شما را با ویژگی های رهبری ، خوش بینی ، مثبت بینی و ابتکار عمل هماهنگ می کند
زیرا استاد شماره ۱۱ این ویژگی ها را با قدرت بالاتر ضرب می کند.

عدد ۱۱۱ هرتز فرکانس ، شماره شناسی و شماره فرشته انرژی مثبت بالایی را در هاله و زندگی شما به طور کلی به همراه خواهد داشت.

کسانی که ۱۱۱ اطراف خود را می بینند باید به صدای درونی خود توجه کنند. این تعداد به ما انگیزه می دهد تا به خرد و شهود درونی خود برای هدایت تکیه کنیم.

این انرژی از ۱۱۱ باعث تقویت افکار شما می شود تا ضمن ریشه کن کردن ترس و ارتعاشات منفی، افکار خود را به واقعیت تبدیل کنید و به شما امکان می دهد تا روی تجلی چیزهای خوب در زندگی خود تمرکز کنید.

عدد ۱۱۱۱ هرتز فرکانس، شماره شناسی و شماره فرشته شما را به طور مستقیم از فرشتگان و جهان و همچنین نعمتهای فرشتگان پشتیبانی می کند. شماره ۱۱۱۱ به شما در سخت ترین وضعیت موجود کمک می کند.

اکنون دروازه ها و پورتال های انرژی و فرصت ها باز خواهند شد. با شماره ۱۱۱۱ جهان آماده خواهد شد که جوابهای مورد نیاز را برای شما فراهم کند و از آرزوی روحی جستجو کند.

شما متوجه بسیاری از اتفاقات همزمان می شوید که به شما یادآوری می کنند در حالی که اهداف شما به قلمروهای بالاتر تراز شده است در مسیر صحیح رسیدن به اهداف خود هستید.

سابلیمینال زیبایی کامل برای خانم ها [جامع]

تعداد ۱۱۱۱۱ هرتز فرکانس ، شماره شناسی و شماره فرشته شما را با خود بالاتر خود متصل می کند در حالی که شما را با ارتعاشات عمیق جدید خرد و انرژی بصری روشن می کند.

انرژی ۱۱۱۱۱ شانس و هماهنگی را در زندگی شما به ارمغان می آورد و شما را شاد می کند و قلب شما را با احساس امنیت دوست داشتنی پر می کند.

فرکانس ، شماره شناسی و شماره فرشته شماره ۱۱۱۱ انرژی فوکوس قدرتمندی را به همراه خواهد آورد،

تجسم رویاها و اهداف شما چه اهمیتی دارند.

این بسیار مهم است از آنجایی که هر روز ما با لرزه و انرژی های منفی می توان بمباران شد که می توان به افکار و هاله هایمان منتقل شد.

همچنین دروازه فرصت ها را ۳ برابر برابر ۱۱:۱۱:۱۱ تقویت می کند.

در صورت مشاهده آنها در زندگی ، این فرمول به شما انرژی می دهد و به شما این امکان را می دهد تا بهتر بدانید که چرا همچنان آنها را می بینید.

از آنجا که هیچ گونه اتفاقی از روی شانس در جهان وجود ندارد ، اگر واقعاً آنها را می بینید ، مرتبا و به طور تصادفی اعداد را به صورت هدف مشاهده می کنید. این همزمان است!
شما در حال مشاهده شماره خاصی هستید که مدام به دلایلی می بینید. یک پیام معنوی و کیهانی بالاتر برای شما ارسال می شود.

 


برای دسترسی به محتوا و دانلود این سابلیمینال قدرتمند باید وارد شود یا ثبت نام کنید 

 

منابع

تهیه مطلب: علیرضا زرپرور

منبع: ذهن سفید

ما را در اینستاگرام به آدرس zehnsefidcom دنبال کنید

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *